Elmiplant Lotiune micelara 3 in 1 | Review

Pentru ca lotiunea mea micelara de la Nivea era pe terminate, mi-am spus ca trebuie sa incerc ceva nou si am ales sa mi-o comand pe cea de la Elmiplant.

  • Informatii despre produs
    Lotiunea Micelara pentru ten uscat/sensibil Elmiplant foloseste o tehnologie noua, eficienta si delicata, care indeparteaza machiajul si impuritatile cu un singur gest. Formula sa avansata, ce contine particule foarte fine de ulei si apa, ccapteaza si indeparteaza machiajul, chiar si pe cel rezistent la apa. Formula sa este imbogatita cu Extract de Bumbac 100% natural obtinut prin metode blande, eco-friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. Bogat in proteine si minerale, extractul este ideal pentru pielea sensibila, conferand-ui un aspect catifelat si suplu. HYDRO NUTRIENT este un complex hidratant avansat, ce combina puritataea ingredientelor naturale cu cele mai noi tendinte din cosmetologie. Previne deshidratarea, mentinand aspectul catifelat al pielii si confera o senzatie de confort.

  • Cum am folosit-o
    Este utila si practica in orice moment al zilei. In afara de faptul ca o folosesc in fiecare seara pentru a-mi indeparta machiajul, o mai folosesc si inainte de a-mi aplica crema de fata si fondul de ten. Aplic pe o discheta putina lotiune micelara si ca prin minune, tenul meu capata prospetime si hidratare.

Ce mi-a placut
Pret accesibil (13 – 15 lei);
Indeparteaza machiajul rezistent la apa;
Are un miros placut si lasa pielii o senzatie de prospetime;
Nu-mi irita tenul si nu simt nici o senzatie de usturime in jurul ochilor;

Ce nu mi-a placut
Ca-mi ramane fata cam lipicioasa;
Dupa demachierea buzelor ramane un gust amarui;

  • De unde o puteti achizitiona
    Produsul il puteti gasi in supermarket-uri sau in diferite magazine online. Eu mi-am luat-o de pe site-ul 1001cosmetice.
  • Concluzia mea despre produs
    Per total sunt foarte multumita de aceasta apa micelara. Raport calitate – pret, este mai mult decat ok. Pe o scara de la 1 la 10, nota ar fi 9. Cu siguranta acest produs il voi recumpara.
Leave a Reply

