Pudra compacta Rimmel Stay Matte | Review

Este pentru prima data cand folosesc pudra de la Rimmel, mi-am achizitionat-o de Black Friday la pretul de 8.50 lei (acum o gasiti cu 16 lei), in nuanta 006 Warm Beige, desi as fi vrut nuanta 001 Transparent, dar nu mai era pe stoc. O folosesc de 4-5 luni si cred ca ma va mai tine inca pe atat. Pudra este perfecta pentru tenul mixt si gras si se gaseste in mai multe nuante.

Ce spun ei

Confera un aspect mat al tenului timp de 5 ore. Minimizeaza aspectul porilor deschisi si confera un aspect mat natural.

Ce spun eu

Intr-adevar matifiaza tenul, eu am tenul mixt si nu e nevoie sa o aplic foarte des. Cam dupa 7 ore o mai reaplic si este suficient pentru mine.

Concluzia mea despre produs

Este o pudra buna si ieftina, care isi face foarte bine treaba.  Nota mea pentru pudra compacta Rimmel Stay Matte este 9.

De unde o puteti achizitiona

Produsul il puteti gasi in supermarket-uri sau in diferite magazine online. Eu mi-am luat-o de pe site-ul aoro.ro.

Leave a Reply

