Noutati de la Catrice

De ceva timp am inceput sa folosesc cosmetice Catrice, mi se pare ca isi fac bine treaba si au si un pret foarte bun.
De curand am aflat ca au aparut produse noi si am inceput imediat sa ma documentez.
Toate mi se par interesante dar cel mai mult mi-au facut cu ochiul fardul de obraz, stiloul pentru sprancene si paleta de conturare a fetei in 5 nuante. Am uitat sa mentionez, produsele Catrice la gasiti pe site-ul 1001 cosmetice.ro la un pret foarte accesibil.

1. ALL ROUND CONTOURING PALETTE – Paleta conturare fata 5 nuante
Este primul produs care mi-a atras atentia. Aceasta vine in 5 nuante, 4 texturi cremoase-mat si un iluminator. Dupa parerea mea, o paleta de conturing trebuie sa fie nelipsita din portfard. Pretul este de 19 lei si o gasiti AICI.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. BLUSH ARTIST SHADING PALETTE – Paleta farduri obraz
Paleta aceasta mi se pare foarte sweet, culorile m-au fermecat si deja am pus ochii pe cea in nuanta 020 CorAll I Need, deci…..trebuie sa o am 🙂 Pretul este de 21 lei si o gasiti AICI.

3. VELVET BROW POWDER ARTIST – Stilou 2IN1 cu pudra pentru definirea sprancenelor
Acesta are doua capete, unul este prevazut cu un buretel cu pudra iar celalat cu o perie pentru aranjarea sprancenelor. Destul de interesant si de tentant :). Pretul este de 19 lei si il gasiti AICI.

4. EYE MATIC EYEPOWDER PEN – Fard de pleoape sub forma de stilou
Fardul este disponibil in 6 nuante, care pot fi purtate atat la un machiaj de zi, cat si la unul de seara. Textura sa este cremoasa si usor de aplicat datorita varfului rotunjit. Eu l-as folosi pe cel mai deschis la culoare in coltul intern. Pretul este de 19 lei si il gasiti AICI.

5. PRIME AND FINE PROFESSIONAL CONTOURING – Paleta conturare fata 2 nuante
Doua nuante calde intr-o singura paleta, perfecta pentru conturarea fetei. Este foarte usor de folosit si vine la pachet impreuna cu un ghid de utilizare. Pretul este de 21 si o gasiti AICI.

Cum vi se par noile produse de la Catrice? Ce va face cu ochiul?

Leave a Reply

