Cumparaturi de pe 1001 cosmetice

De vreo 2 saptamani mi-au venit produsele si sunt foarte incantata de ele. Sa incep pe rand, prin a va spune cate ceva despre fiecare.

De la Rimmel London mi-am luat fondul de ten Lasting Finish 25 h in nuanta 100 Ivory si baza de machiaj Fix & Perfect Pro . In mare parte sunt multumita de ambele produse, dar voi face un review despre amandoua.

De la Essence, am prins si eu intr-un final, in stoc pudra compacta All About Matt Fixing.

M-am hotarat sa incerc si rimelul de la Maybelline the One by One, pentru ca nu reuseam sa ma desprind de minunatul Colossal si chiar imi place!

Dupa ce am dat un search pe google in cautare de pareri despre Cosmetic Plant, mi-am luat crema de ochi cu O10 si ceai verde, crema de noapte cu ulei de catina si o masca revitalizanta cu extract de galbenele, o sa revin cu pareri si despre ele.

De la Farmasi mi-am zis sa incerc gelul pentru masaj anticelulitic cu extract de ardei iute, care ustura chiar tare :). Sunt curioasa daca dupa o perioada de aplicari intense, se vor vedea rezultate. Revin cu review despre el!

Mi-am mai luat si o pensula pentru aplicarea fonului de ten si am primit din partea lor cadou, 2 buretei pentru pudra si fond de ten.

Ce parere aveti de produse? Ati folosit ceva de aici?

Leave a Reply

