7 gustari sanatoase

Excesul de “ciugulit” pune in pericol o dieta echilibrata, de aceea este bine sa stim ce este mai sanatos pentru corpul nostru. Uneori senzatia de foame, in realitate, este senzatie de sete. De aceea, este indicat sa bem cat mai multe lichide in fiecare zi.

In special apa, aceasta sporeste puterea de satietate si ajuta foarte mult la eliminarea toxinelor din organism. Exista foarte multe alimente delicoase, cu un aport caloric redus de care te poti bucura fara a te ingrasa. Este recomandat sa incluzi in meniul tau zilnic, fibre si fructe pentru a obtine efectul de satietate si pentru a avea un origanism sanatos.  Iata cateva idei de gustari sanatoase:

1. Fructe de sezon

Fructele sunt mereu binevenite, le poti alege si alterna in functie de preferinta. Se pot consuma crude, coapte sau uscate, intre mese sau ca masa principala inainte sau dupa mersul la sala. Fructele sunt o sursa de vitamine, scazute in calorii. Consumate zilnic, acestea va vor da energia de care aveti nevoie pe tot parcursul zilei.

2. Biscuiti dietetici

Sunt de multe tipuri si diverse arome, de la cei cu scortisoara, vanilie la cei cu seminte. Pe langa faptul ca sunt bogati in fibre, aduc un efect mare de satietate. Ii puteti consuma dimineata, altaturi de ceaiul preferat sau dupa amiaza sub forma de gustare. Ii gasiti in mai multe magazine si supermarketuri.

3. Rondele din orez expandat

Sunt foarte sanatoase si hranitoare, pot fi servite cu gem, dulceata sau miere, atat acasa cat si atunci cand sunteti la serviciu, scoala, facultate.

4. Ciocolata neagra

Pe langa faptul ca este o gustare foarte buna, ea  aduce multe beneficii organismului. Este foarte bogata in antioxidanti, contine in concentratii mari vitamine si minerale, mentine controlul glicemiei, previne bolile de inima.

5. Iaurt din soia cu muesli

Este o gustare excelenta, satioasa, bogata in proteine care ajuta foarte bine la reglarea tranzitului intestinal. Daca va place, in iaurt puteti adauga fructe proaspete sau uscate. Iaurtul din soia este o idee minunata pentrua fi consumat la micul dejun.

6. Fructe uscate si seminte

O idee de gustare foarte buna este mixul de fructe uscate si seminte. De la seminte de dovleac, susan pana la nuci, migdale, alune, caju, stafide, smochine. Acestea pot fi consumate cu usurinta oriunde v-ati afla. Sunt foarte satioase si bogate in substante nutritive, esentiale organismului.  In special migdalele sunt foarte benefice in stimularea creierului si a imunitatii, datorita complexului ridicat de vitamine.

7. Bruschete cu rosii proaspete

Bruschetele sunt un preparat super-delicios pentru micul dejun sau cina. Nimic mai bun si ma potrivit decat o gustare fresh si rapida servita intr-o dimineata. Le puteti adauga verdeturi sau diverse condimente, dupa bunul plac. Sunt light si foarte usor de facut.

Sursa: asociatiaveg.ro

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s