Baza de machiaj Fix & Perfect Pro Rimmel London | Review

Astazi o sa va vorbesc despre aceasta baza de machiaj, pe care eu am inceput sa o folosesc de cateva saptamani.

Informatii despre produs
Fix & Perfect Pro Primer iti transforma chipul instant datorita formulei extraordinare care netezeste, lumineaza, matifiaza si protejeaza pielea. Rezultate uimitoare cu un singur produs! In mod miraculos, porii sunt minimizati, ridurile fine sunt mult mai putin vizibile, stralucirea neplacuta este facuta sa dispara, pielea devine mult mai fina, cu o culoare uniforma si, mai mult decat atat, pielea este protejata si hidratata pe durata intregii zile.

Cum am folosit-o
O aplic pe toata fata si o las sa intre in piele cateva secunde, dupa care aplic fondul de ten cu un beauty blender sau cu o pensula. Imi place ca fondul de ten se intinde uniform iar tenul imi ramane foarte fin.

Concluzia mea
Din punctul meu de vedere, aceasta baza de machiaj isi face treaba. Fondul de ten ramane aproape intact chiar si dupa 7-8 ore. Nu stiu daca se potriveste la fel de bine pentru toate tipurile de ten (eu am tenul mixt) dar pe al meu functioneaza. Cantitatea este de 30 ml si cred ca imi va ajunge, o perioada buna de timp. Nota mea pentru baza de machiaj este 9 si cu siguranta o voi recumpara.

De unde o puteti achizitiona
Din supermarket-uri sau in diferite magazine online. Eu mi-am luat-o de aici, la pretul de 19 lei.

Ati folosit aceasta baza de machiaj? Voi ce baza de machiaj folositi?

Leave a Reply

