Paleta farduri de ochi Makeup Revolution Iconic 3 | Review & Swatch

De multa vreme am tot zis sa fac un review acestei palete de farduri dar acum, dupa ce am folosit-o mai mult timp, a sosit momentul sa va spun parerea mea despre ea.
Paleta de farduri Makeup Revolution Iconic 3 , este preferata mea din ultima perioada.

Ce imi place foarte mult la ea este ca poate fi folosita pentru realizarea machiajului zilnic cat si pentru un machiaj de seara. Aceasta paleta, este formata din 12 nuante superbe, atat mate cat si sidefate (usor sclipicioase) si se spune ca ar fi un dupe al paletei Naked 3.

Daca esti incepatoare in ale machiajului si nu doresti sa investeti de la inceput in palete scumpe, aceasta paleta iti va fi de mare folos. Culorile sunt pigmentate iar acum pe timpul verii, eu aplic primer pentru o rezistenta mai indelungata.

Paleta vine cu un aplicator cu buretei la ambele capete si este confectionata dintr-un platic destul de rezistent.
Mai jos am facut swatch-uri pentru fiecare nuanta in parte. Nu-i asa ca sunt adorabile?

O recomand cu incredere
Sunt foate multumita de ea si ii acord nota 10. Cu siguranta voi mai incerca si alte produse Makeup Revolution. Produsul pe care as vrea sa-l testez, este blushul in forma de inima, I Love Makeup Blushing Hearts.

De unde o poti achizitiona
Este foarte utila si accesibila, eu mi-am comandat-o de pe aoro.ro si era chiar la reducere de la 33 de lei la 29 🙂

Voi ce produse Makeup Revolution ati folosit?

Leave a Reply

