Noile nuante de la LONCOLOR Trendy Colors KOOL

Astazi am aflat ca cei de la Loncolor, au lansat 5 nuante noi din gama Trendy Colors. Sunt absolut superbe si tare m-am bucurat cand am vazut ca au scos si ei astfel de culori nebune.
Mi-au captat atentia in mod special, nuantele R69 Roz Britpop si T9 Turcoaz Progresiv.

Le gasiti in retelele de magazine Cora si Carrefour, cat si online pe site-ul 1001cosmetice.ro.
Pana acum am incercat 3 nuante de sampon nuantator din gama Trendy Colors (N1 Negru Chillout, C5 Cataniu R&B, R6 Rosu Techno) si mi-au placut foarte mult.

INFORMATII DESPRE PRODUS
LONCOLOR Trendy Colors KOOL nuanteaza parul in culori vii si stralucitoare. Este simplu şi rapid de aplicat! Formula sa originala include substante cu rol de revitalizare a culorii parului natural sau deja vopsit.
Continutul de ulei extras din planta exotica Limnanthes Alba contribuie la intensificarea aspectului sanatos al parului dupa aplicare.
Se recomanda pentru nuantarea parului sau a suvitelor.
PRODUSUL NU ESTE DESTINAT COLORARII PARULUI ALB SAU GRIZONAT, NICI MODIFICARII NUANTEI NATURALE A PARULUI IN CULORI MAI DESCHISE.

Ce nuanta va place din gama Loncolor Trendy Colors Kool?

Leave a Reply

