5 produse favorite in luna Septembrie

Hey! M-am gandit ca ar fi super tare, sa incep sa fac si eu Tag-ul cu produsele favorite ale lunii. Astazi va voi arata, 5 produse favorite in luna Septembrie, asa ca sa-i dam drumul!

1.APA MICELARA GARNIER
De cand am inceput sa o folosesc pentru prima data, nu ma ma satur de ea (sunt deja la a doua sticluta). Curata foarte bine machiajul ochilor si al tenului dar cel mai mult imi place ca nu imi irita ochii, ca alte ape micelare. Intentionez sa o testez si pe cea bifazica!

2.FOND DE TEN RIMMEL LONDON LASTING FINISH 24 H
A fost cel mai folosit fond de ten in luna Septembrie. Este lejer pe ten, acopera destul de bine iar daca il setez cu putina pudra, rezista cateva ore bune.

3. RIMEL MAYBELLINE THE FALSIES PUSH UP DRAMA
Pentru mine este rimelul perfect! Nu lipeste genele, le separa si le alungeste in mod vizibil. Cu siguranta il voi recumpara.

4. CREION CONTUR DE BUZE ESSENCE – 14 FEMME FATALE
De cand ma stiu mi-a placut la nebunie sa port ruj rosu, iar acest contur de buze de la Essence este absolut minunat. Este cremos si se intinde usor pe buze dar este si foarte rezistent.

5.PUDRA COMPACTA ESSENCE ALL ABOUT MATT FIXING
Nu prea folosesc pudra dar in zilele calduroase mi-a fost de mare ajutor. Fixeaza foarte bine si are un pret foarte accesibil.

Voi ce produse favorite ati avut in luna Septembrie?

Leave a Reply

